Menu

 

 
 

ПРОВЕРЕТЕ ДАЛИ ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ Е ЧАСТ ОТ БЕЗПЛАТНА СЕРВИЗНА КАМПАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ   ТУК

Информация за Сервизна кампания за въздушни възглавници ТАКАТА, свързaна с Вашата и на Вашите спътници безопасност.

 
 

Какъв е проблемът?

Превозните средства, предмет на кампания ТАКАТА, са оборудвани с въздушни възглавници за шофьора и пасажера. Toyota допуска, че при някой пиротехнически патрони на възглавниците има голяма вероятност да проникне влага, през времето на експлоатация. Проникналата влага може да направи пиротехническия патрон  по податлив на разкъсване на малки метални парчета,  при евентуална катастрофа. Отчупените метални елементи има вероятност да  наранят пътниците  в автомобила.

Какво е пиротехнически патрон ?

Пиротехническият патрон е съставна част на въздушната възглавница. Той съдържа експлозив, който се възпламенява  при  необходимост от активиране на въздушните възглавници. При горенето  експлозивът се превръща в инертен газ и издува въздушната възглавница.

Какво ще направи Toyota?

Компанията Toyota е решила да проведе НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНА специализирана сервизна кампания за подмяна на устройството за надуване на въздушната възглавница за предния пътник и/или шофьора на вашия автомобил. Изпълнението зависи от доставените части и натовареността на  сервизните центрове.

Има ли някакво предупреждение или индикация, които да покажат, че пипопатронът е дефектирал ?

Не. Няма никаква предупреждение или индикация за такова  състояние. Естествено, това няма да доведе до самозадействане на въздушните възглавници без причина. Също така, въздушните възглавници са направени така, че да се задействат само при тежки катастрофи.

Кога Toyota очаква да започне отстраняването на проблема?

Процедурата за ремонт е готова и е стартирана подмяната на вече произведените нови пиротехнически патрони, като компанията Тойота, съвместно с компанията ТАКАТА и други производители, прави всичко възможно да осигури необходимите количества пиротехнически патрони.

Колко ще продължи ремонта?  

Приблизително 40 минути. При някой модели обаче ремонта може да отнеме до 3,5ч.

Само автомобилите на TOYOTA ли са засегнати от тази кампания?

Към момента имаме информация, че от тази гаранционна кампания са засегнати поне още 9 световни производители на автомобили. За съжаление не разполагаме с точния брой на засегнати автомобили по Производители.

Заплаща ли се извършването на гаранционната кампания за подмяна на  пиротехническите патрони?

Всички операции включени в процедурата по подмяна на пиротехническите патрони са напълно безплатни за клиентите.

Какви документи е необходимо да представя в сервиза за да ми бъде извършена кампанията?

За да бъде извършена Гаранционната кампания е необходимо да запишете предварително час за извършването на ремонта и да предоставите автомобила в сервиза в уговорения ден и час. Моля носете талона на автомобила.

Може ли друг да предостави автомобила в сервиза, а не собственика?

Предаването на автомобила в сервиз за извършване на Гаранционната кампания не е необходимо да бъде извършвано лично от собственика.

Само в София ли може да се извърши кампанията?

Всяка Гаранционна кампания може да се извърши от всеки оторизиран сервиз на марката.

До кога  е валидна Гаранционната кампания?

Гаранционната кампания няма срок в който да бъде извършена. Въпреки това Ви препоръчваме да извършите кампанията в първия удобен за Вас и сервиза момент.

До колко "СПЕШНО" е извършването на Гаранционната кампания?

Най-застрашените автомобили от неправилно функциониране на пиротехническия патрон  са тези които се експлоатират  в райони с висока температура и висока влажност на въздуха. За Европа това са южните морските страни, като Италия, Испания, Гърция и.т.н. Автомобилите които са били експлоатирани в България са със значимо по-малък риск от неправилно функциониране на пиротехническия патрон.

Да не ми развалят нещо друго по колата?

Всички механици, в дилърската мрежа на Тойота, са преминали задължителни курсове за сертифициране и са специално обучени за извършване на кампанията. Не ни е известно друго по-подходящо място за нейното извършване освен оторизираната мрежа на Тойота.

Моят автомобил е засегнат от 2 гаранционни кампании – Пиротехнически патрон на водача и на пасажера. Можели да извърша само едната и в последствие да извърша другата кампания?

Винаги препоръчваме кампаниите да бъдат извършени едновременно, но ако има обективни обстоятелства налагащи извършването само на едната, то това няма да е проблем.

Извършването на гаранционната кампания обвързано ли е със закупуването на стоки и услуги?

Извършването на кампанията не е обвързано по никакъв начин със закупуването на стоки и услуги. Тя е насочена изцяло към подобряване на безопасността на пасажерите в автомобила Ви.

Има ли опасения за други въздушни възглавници в автомобила?

Не, това условие се отнася само за пиропатрон на предна въздушна възглавница. Другите въздушни възглавници в автомобила не са засегнати от това състояние.

 

 

 

 

 

Вижте повече за Сервиза и резервирайте он лайн час ТУК

Video Title

Video Slug